lunes, 19 de abril de 2010

SGAE+RFEA= ROBATORI

No seré el primer que parli ni de la SGAE ni de la RFEA. No entenc en quin collons de pais vivim, em refereixo a Espanya. Uns en claven amb un canon que, per desgràcia, no tenim més collons que pagar ja que quan compres qualsevol estri per escoltor música hi és inclòs en el preu.
Peró que vulguin controlar al corredor popular amb un carnet, aixó em sembla una barbaritat.
Qui em pot prohibir correr pels carrers de la meva ciutat?
Qui em pot dir que en una cursa no corri sense pitrall si no consumeixo res ni agafo l´obsequi?
Es que en una cursa de muntanya està tota vallada i hi ha l´accés restringit?

Doncs tal com diu la RFEA, no es podrà correr les curses del SEU calendari sense aquest carnet i la organització de la cursa estarà obligada a cobrar-te´l.
I quin problema hi ha? A Catalunya ens toca un percentatge molt petit de tot el pastís només cal que aquestes surtin del seu fantàstic calendari i es confitin un a un els carnets dels catalans.
Creieu que si la Cursa dels Bombers deixa a la RFEA la gent hi deixarà d´anar?
Potser si que notaran absència de gent si és queden amb ells i el seu calendariet.

NO A AQUESTA EXTORSIO. Com es nota que el Sr. Odriozola ni és corredor, ni ha pagat mai cap cursa. Els càrrecs els haurien d´ocupar gent que ha "patit" els inconvenients i les dificultats d´organitzar curses popular i estar més sensibilitzats amb tot el que envolta aquella federació de la qual és president.

NO, NO i NO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario