lunes, 24 de mayo de 2010

ESCANYABOCS´10 (segona part)

Cap de setmana multidisciplinar peró moooooolt light,sobretot el dissabte la prova triraid, aixó és el que va ser l´Escanyabocs 2010. Amb aquesta afirmació no vol dir que sigui un crack peró si jo vaig tenir aquesta sensació ja us podeu imaginar un crack
Val que et donin una hora per fer la orientació a peu, si apretaves et donava temps de trobar totes les fites, peró que et donin 1 h per fer la btt i trobar les fites em sembla molt poc. Portàvem 15´i encara no haviem sortit de la seu. En 45´ només tres fites.
Aquí ni estrategia ni po.... falta temps, la prova una miqueta més llarga si us plau.
Massa moguda per tant poc plaer.

Val que sigui popular
Val que hi intentin
Val que vulguin acostar el raid al "populacho"
Peró ni poc ni massa.

Tema a part va ser la pedalada del diumenge, organitzada pel CC Tupedala. Dos circuits-dos desnivells.
Resumit queda així: curt aprox 27 kms 1050 mts de desnivell i el llarg 50 kms 1520 mts de desnivell.


Perfil cursa curta

Perfil cursa llarga
Veien com son aquests de Tupedala et pots esperar de tot en el recorregut, aixó si, no fallen mai en organització ni avituallaments ni en el traçat.
Molts corriols, baixades pedragoses, pistes en bon estat i amples, etc ,una mica de tot.
Es una molt bona pedalada. Tot i que està dins el programa escanyabocs es una prova a part. Pots fer tot l´escanyabocs o només les proves que vulguis.
Els que vulgueu ja sabeu on anar l ány vinent.
P.D.
Crec que vaig ser el que va protagonitzar l´anècdota del triraid. Arribo a la secció del caiac, em poso a dins agafo el rem i em dirigeixo a la linea de sortida.
Només creuar-la la corrent fa virar el caiac cap al marge i quan l´ intento adreçar vaig volcar.
No vaig ser l´únic peró segur que el menys metres vaig fer.

1 comentario: