miércoles, 30 de marzo de 2011

PRIMERA MOLA DEL 2011


Ahir primer dia, de la temporada, de còrrer per la muntanya concretament a Sant Llorenç del Munt el que tothom enten com "fer una mola"

Que dificil va ser, les primeres rampes, les segones, les terceres i així fins fer cim i per acabar-ho de rematar pluja a dalt, per sort no gaire intensa.

Sortida de Torre de l´Angel en direcció a Can Robert, canal de l´abella i pujada fins el cim. Baixada cap a Can Poble pista fins a Can Robert i baixada a Torre de l´Angel.
Total 1h:08 +542 mts, xop i el cel negre.

Que es preparin els companys del CNS per la sortida del Juliol aniré a per totes, aixó sí avui no em puc moure peró ja vindran setmanes millors.

4 comentarios:

  1. Gas Tala, però si tens de tenir una patata enorme dorms (eh puta?) a 1.550 metres d'alçada molt més amunt que la Mola

    ResponderEliminar
  2. Hola

    Buen día, me llamo Karina y soy administradora de un directorio de blogs y webs. Vi tu blog y me gustaría intercambiar enlaces contigo. Puedo agregar tu blog en mi directorio para que así nuestras visitas aumenten.

    Si estas deacuerdo escribeme a mi email
    karivelezs@gmail.com

    Exitos
    Karina Velez

    ResponderEliminar
  3. Així que entrenant en secret a La Mola per fotre'ns canya al Juliol??? Que vaig afilant el ganivet? ejjeje
    P.D: jo vaig fer-ne una diumenge passat, pel que pugui ser. Que jo no tinc la sort d'entrenar sovint al païs veí, jejeje

    ResponderEliminar
  4. Avui (06/04) un altre cop. Probaré una tiradeta més llarga, no tant com tu ehh, per probar com estic realment i a partir d´aquí afinar.

    ResponderEliminar