lunes, 1 de noviembre de 2010

EL NO REGAL


Fa un parell de posts vaig decidir que no tornava a correr si més no a entrenar ja que les curses sempre son especials, la multitud t´empeny a correr, l´ambient també i altres coses.
Unes d´aquestes "altres coses" pot ser el regal que et donen per acabar.
Ho comento per que ahir vaig correr la Cursa Popular de Sant Jaume a Sant Llorenç Savall.
El regal et pot fer decantar a anar a una cursa o altre de les moltes que coincideixen cada cap de setmana.

Per que paguem realment una cursa, que cada vegada son més cares?. Per tenir el regal, obsequi, entrepà ( en algunes), m´agradaria pensar que no és per fer-hi negoci.
I que passa quan vols canviar la talla de la samarreta i et diuen que no hi ha la teva?
Doncs t´has de fotre i emportar-te un llençol que no serveix per res. I aixó és el que va passar ahir.
Llavors si l´any vinent decideixo no pagar i em foto per allà el mig encara seré el dolent. Total per no tenir regal corro sense pitrall no bec aigua i quan acabi m´en vaig al bar i un entrepà i una beguda serà més econòmic que l´inscripció.

Com pot ser que després de 16 o 17 edicions pugui passar aixó? La meva indignació en acabar la cursa va anar en augment a mida que hi anava pensant.
La propera no deixaré que torni a passar i parlaré amb qui fagi falta, prou de "robar-me" els meus diners o serà la última vegada que pagui a cada cursa on hi hagi aquests tipus d´incidències.


En fi paciència i a un altre cursa la setmana vinent

No hay comentarios:

Publicar un comentario