martes, 29 de junio de 2010

UT AND

El cop final al llarg cap de setmana, aprofitant el pont de Sant Joan, va ser fer de control a la Ultra trail d´Andorra (112 km i 9700 mts de desnivell).
Quina passada veure la filera de frontals acostant-se al avituallament i un cop allà poder xerrar uns segons amb ells.
Tot s´ha de dir que venien "frescos" ja que estava al km 17. I tot seguit pujaven 900mts de desnivell en 3.5 kms fins coronar el Comapedrosa.

Si voleu llegir una bona crònica, tot i ser llarga, entreu al seguent blog un bon company i com podreu comprovar un crack.

http://raulangulo.wordpress.com/

Després de veure el que van fer tots els corredors els arribats i els que no, els que es van lesionar al km 17 i els que van abandonar al punt que fos és per treure´s el barret. I jo que em pensava que per anar a dormir a les 7 del matí havia fet una gran proesa jejeje.
Aixó si vaig trossejar 20 rajoles de xoco i tallar 25 quilos de taronges i a més, ells no es van mullar al començament peró jo vaig pillar tota l´aigua de mitja tarda fins arribar al refugi.

Apa salut

1 comentario:

  1. Eiii!! Moltes gràcies per les paraules!!
    S'agraeix tota la tasca dels voluntaris, sense ells (vosaltres) no podriem pas fer aquestes animalades...20 rajoles de xoco i 25kg de taronges, es diu ràpid!!
    Ens veiem dijous, no correré però a sopar arraso :D

    ResponderEliminar